frokenlundh

Alla inlägg den 8 oktober 2012

Av Beatrice Lundh - 8 oktober 2012 11:16

Vårt helg spenderade vi i Alby tillsammans med vår familj. Underbart avslappnande och skönt. På fredagen hade vi middag med hela familjen + allas respektive som varvades av med lite x faktor. Myyyyyyyyys!

Lördagen var det dags att göra det fint hos mamma på graven och vilka passar bättre att ha med sig än moster, momma, Frida & Alice? Underbart sällskap! Sen bar det vidare av mot erikshjälpen för lite second hand shopping! Några fynd gjordes för oss allihopa tror jag. Småtjejerna hittade några leksaker dom också, sen blev det hattprovning också då vi hittade en sån. Vidare bar det av till Ånge och second hand där, och även där gjorde några fynd! Knäpper kort under dagen på det. Annars blev den en mys kväll med grillat på menyn och sedan lite film och så :)

En sjukt bra helg med underbara människor! Precis vad jag behövde!

Av Beatrice Lundh - 8 oktober 2012 11:15

Vårt helg spenderade vi i Alby tillsammans med vår familj. Underbart avslappnande och skönt. På fredagen hade vi middag med hela familjen + allas respektive som varvades av med lite x faktor. Myyyyyyyyys!

Lördagen var det dags att göra det fint hos mamma på graven och vilka passar bättre att ha med sig än moster, momma, Frida & Alice? Underbart sällskap! Sen bar det vidare av mot erikshjälpen för lite second hand shopping! Några fynd gjordes för oss allihopa tror jag. Småtjejerna hittade några leksaker dom också, sen blev det hattprovning också då vi hittade en sån. Vidare bar det av till Ånge och second hand där, och även där gjorde några fynd! Knäpper kort under dagen på det. Annars blev den en mys kväll med grillat på menyn och sedan lite film och så :)

En sjukt bra helg med underbara människor! Precis vad jag behövde!

Av Beatrice Lundh - 8 oktober 2012 11:15

Vårt helg spenderade vi i Alby tillsammans med vår familj. Underbart avslappnande och skönt. På fredagen hade vi middag med hela familjen + allas respektive som varvades av med lite x faktor. Myyyyyyyyys!

Lördagen var det dags att göra det fint hos mamma på graven och vilka passar bättre att ha med sig än moster, momma, Frida & Alice? Underbart sällskap! Sen bar det vidare av mot erikshjälpen för lite second hand shopping! Några fynd gjordes för oss allihopa tror jag. Småtjejerna hittade några leksaker dom också, sen blev det hattprovning också då vi hittade en sån. Vidare bar det av till Ånge och second hand där, och även där gjorde några fynd! Knäpper kort under dagen på det. Annars blev den en mys kväll med grillat på menyn och sedan lite film och så :)

En sjukt bra helg med underbara människor! Precis vad jag behövde!

Av Beatrice Lundh - 8 oktober 2012 11:15

Vårt helg spenderade vi i Alby tillsammans med vår familj. Underbart avslappnande och skönt. På fredagen hade vi middag med hela familjen + allas respektive som varvades av med lite x faktor. Myyyyyyyyys!

Lördagen var det dags att göra det fint hos mamma på graven och vilka passar bättre att ha med sig än moster, momma, Frida & Alice? Underbart sällskap! Sen bar det vidare av mot erikshjälpen för lite second hand shopping! Några fynd gjordes för oss allihopa tror jag. Småtjejerna hittade några leksaker dom också, sen blev det hattprovning också då vi hittade en sån. Vidare bar det av till Ånge och second hand där, och även där gjorde några fynd! Knäpper kort under dagen på det. Annars blev den en mys kväll med grillat på menyn och sedan lite film och så :)

En sjukt bra helg med underbara människor! Precis vad jag behövde!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen in till mig! Beatrice heter jag och är 22 år gammal. Jag har efter några bloggfria månader bestämt mig för att inte ge upp och nu startar jag en ny blogg.
Följ mina dagar vettja!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards