frokenlundh

Direktlänk till inlägg 28 augusti 2012

Efter ett lååååååååååångt uppehåll.

Av Beatrice Lundh - 28 augusti 2012 12:45

Mycket har hänt, sedan jag skrev sist.

Tror jag iaf :p

Vi har köpt en ny bil, en liten söt Skoda Fabia :)

Jag har knäckt min telefon och måste köpa en ny.
(Typiskt mig kan jag ju säga)

Jag har också lyckats med att få virus på balansnerven, hur man nu kan lyckas med det :P


Har lovat Sofie & Andr'e att jag ska färga och klippa håret på dom i morgon.
Dom har ett bröllop som väntar på fredag.

Så vi får se hur jag mår, och allt sånt.

Färgning är nog inget problem, men det blir lite värre med klippningen på Andr'e.

Bara en spontan känsla sådär... Hahha


Nu väntar jag på Rickard, eller det har jag ju gjort sedn jag vaknade i morse.

Det är så sjuuuuuuuuukt tråkigt att vara hemma själv, att knappt kunna stå och att allt bara snurrar.

Men han kommer hem och vänder lika snabbt igen. Träning ni vet..

haha


Nu ska jag umgås lite med de desperata hemmafruarna.

Toooooodles! :D


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Beatrice Lundh - 8 oktober 2012 11:16

Vårt helg spenderade vi i Alby tillsammans med vår familj. Underbart avslappnande och skönt. På fredagen hade vi middag med hela familjen + allas respektive som varvades av med lite x faktor. Myyyyyyyyys! Lördagen var det dags att göra det fint h...

Av Beatrice Lundh - 8 oktober 2012 11:15

Vårt helg spenderade vi i Alby tillsammans med vår familj. Underbart avslappnande och skönt. På fredagen hade vi middag med hela familjen + allas respektive som varvades av med lite x faktor. Myyyyyyyyys! Lördagen var det dags att göra det fint h...

Av Beatrice Lundh - 8 oktober 2012 11:15

Vårt helg spenderade vi i Alby tillsammans med vår familj. Underbart avslappnande och skönt. På fredagen hade vi middag med hela familjen + allas respektive som varvades av med lite x faktor. Myyyyyyyyys! Lördagen var det dags att göra det fint h...

Av Beatrice Lundh - 8 oktober 2012 11:15

Vårt helg spenderade vi i Alby tillsammans med vår familj. Underbart avslappnande och skönt. På fredagen hade vi middag med hela familjen + allas respektive som varvades av med lite x faktor. Myyyyyyyyys! Lördagen var det dags att göra det fint h...

Av Beatrice Lundh - 2 oktober 2012 16:04


Jag tänker låtsas som att ingenting har hänt. Att jag inte alls har övergett min blogg, och struntar fullkomligt i den längre. Har hört den ropa efter mig en del gånger men faktiskt skitit i den totalt för att vara ärlig. Man man är inte bättre ski...

Presentation


Välkommen in till mig! Beatrice heter jag och är 22 år gammal. Jag har efter några bloggfria månader bestämt mig för att inte ge upp och nu startar jag en ny blogg.
Följ mina dagar vettja!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards