frokenlundh

Direktlänk till inlägg 8 augusti 2012

Sådär ja.

Av Beatrice Lundh - 8 augusti 2012 17:04

Efter några jobbade timmar är jag nu påväg med bussen hem. Jag ogillar bussar, ganska mycket!
Insåg för en stund sedan att jag ska jobba 7 dagar i sträck. Får se hur pigg jag är på söndag kväll. Haha.

I morgon jobbar jag 8-13. Skönt pass, sen ska jag hem och städa bilen. Som jag egentligen hade velat göra i morse. Men icket.

Annars så är jag ensam hemma ikväll, så har du inget att göra kan du ju höra av dig :-)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Beatrice Lundh - 8 oktober 2012 11:16

Vårt helg spenderade vi i Alby tillsammans med vår familj. Underbart avslappnande och skönt. På fredagen hade vi middag med hela familjen + allas respektive som varvades av med lite x faktor. Myyyyyyyyys! Lördagen var det dags att göra det fint h...

Av Beatrice Lundh - 8 oktober 2012 11:15

Vårt helg spenderade vi i Alby tillsammans med vår familj. Underbart avslappnande och skönt. På fredagen hade vi middag med hela familjen + allas respektive som varvades av med lite x faktor. Myyyyyyyyys! Lördagen var det dags att göra det fint h...

Av Beatrice Lundh - 8 oktober 2012 11:15

Vårt helg spenderade vi i Alby tillsammans med vår familj. Underbart avslappnande och skönt. På fredagen hade vi middag med hela familjen + allas respektive som varvades av med lite x faktor. Myyyyyyyyys! Lördagen var det dags att göra det fint h...

Av Beatrice Lundh - 8 oktober 2012 11:15

Vårt helg spenderade vi i Alby tillsammans med vår familj. Underbart avslappnande och skönt. På fredagen hade vi middag med hela familjen + allas respektive som varvades av med lite x faktor. Myyyyyyyyys! Lördagen var det dags att göra det fint h...

Av Beatrice Lundh - 2 oktober 2012 16:04


Jag tänker låtsas som att ingenting har hänt. Att jag inte alls har övergett min blogg, och struntar fullkomligt i den längre. Har hört den ropa efter mig en del gånger men faktiskt skitit i den totalt för att vara ärlig. Man man är inte bättre ski...

Presentation


Välkommen in till mig! Beatrice heter jag och är 22 år gammal. Jag har efter några bloggfria månader bestämt mig för att inte ge upp och nu startar jag en ny blogg.
Följ mina dagar vettja!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards