frokenlundh

Alla inlägg under augusti 2012

Av Beatrice Lundh - 28 augusti 2012 16:02

Jag har nog aldrig varit såhär fruktansvärt uttråkad!
Jag kan inte göra något, inte hälsa på någon, har ingen att prata med.
Jävla skit äckel balansnerv!!

När jag blir av med det här ska jag göra massa saker.
Det första jag ska göra är att göra naglar hos Sofia!
Sen städa och vara lycklig över att kunna röra på mig.
Utan att det känns som att man åkt virvelvinden 10 ggr.

Åhh!! Underhållning skulle inte skada!
Jisses vad jag är uttråkad!!

Av Beatrice Lundh - 28 augusti 2012 12:45

Mycket har hänt, sedan jag skrev sist.

Tror jag iaf :p

Vi har köpt en ny bil, en liten söt Skoda Fabia :)

Jag har knäckt min telefon och måste köpa en ny.
(Typiskt mig kan jag ju säga)

Jag har också lyckats med att få virus på balansnerven, hur man nu kan lyckas med det :P


Har lovat Sofie & Andr'e att jag ska färga och klippa håret på dom i morgon.
Dom har ett bröllop som väntar på fredag.

Så vi får se hur jag mår, och allt sånt.

Färgning är nog inget problem, men det blir lite värre med klippningen på Andr'e.

Bara en spontan känsla sådär... Hahha


Nu väntar jag på Rickard, eller det har jag ju gjort sedn jag vaknade i morse.

Det är så sjuuuuuuuuukt tråkigt att vara hemma själv, att knappt kunna stå och att allt bara snurrar.

Men han kommer hem och vänder lika snabbt igen. Träning ni vet..

haha


Nu ska jag umgås lite med de desperata hemmafruarna.

Toooooodles! :D


Av Beatrice Lundh - 14 augusti 2012 08:51

Nej, det är ju det man inte har.

Ibland borde man ta det lugnt och bara vara på ställen där man känner sig helt och hållet avslappnad.

Det stället är INTE hemma.

Här är det ju alltid massa saker som ska göras, fixas grejas och donas.

Nej, man skulle haft en stuga vid vattnet. Där hade man garanterat hittat lugnet, bara fått vara och lyssnat på naturens ljud.

Underbart!!


Men nej, då är man fast i Sundsvall, vid birsta. Ljud överallt, bilar, människor, jäkt och stress.

Jisses!

Märks att jag inte är en sån där människa som verkligen ska bo i Sundsvall, eller i en stad över huvudtaget.

Man hittar aldrig det där lugnet.

Men vad gör väl det när man har det bästa i livet? Kärleken.


Idag är det en fartfylld dag!

Jisses, vet inte riktigt hur jag ska hinna med mig.

Men mer får ni reda på senare.


Nu ska jag ta min förkylning från helvetet och lägga mig i badet.


Ha en bra dag alla! :)

Av Beatrice Lundh - 9 augusti 2012 07:25

Så var man åter igen på jobbet :)
Idag är det dagis igen, har ju varit här tisdag, onsdag också idag :)
Börjar om ca en timme så just nu tar man det lugnt i rastrummet.

Idag verkar det dom att det blir äventyr för mig och R efter jobbet. Men vi får se :)

Har lite saker att styra upp också innan, men det blir nog bra ska ni se :)

Vad gör ni idag?

Av Beatrice Lundh - 8 augusti 2012 17:04

Efter några jobbade timmar är jag nu påväg med bussen hem. Jag ogillar bussar, ganska mycket!
Insåg för en stund sedan att jag ska jobba 7 dagar i sträck. Får se hur pigg jag är på söndag kväll. Haha.

I morgon jobbar jag 8-13. Skönt pass, sen ska jag hem och städa bilen. Som jag egentligen hade velat göra i morse. Men icket.

Annars så är jag ensam hemma ikväll, så har du inget att göra kan du ju höra av dig :-)

Av Beatrice Lundh - 8 augusti 2012 12:00

Inte för att jag förväntar mig något svar eller nått.. Men ändå.

Jag funderar på att prova Proactiv!

Har ni provat det?

är det bra?

Funkar det?


Ge mig era tankar och åsikter om det!


 

Av Beatrice Lundh - 8 augusti 2012 10:29

Så var det en ny dag.

Gårdagen spenderades som sagt på dagis med alla barn!

Sen när vi kom hem lagade Mr.R middag, och jag diskade.

Efter det slocknade jag, vaknade en sväng vid 21 sen raka vägen i säng igen.

behöver kanske inte berätta att jag var rätt trött? Haha


I morgon ska vi iväg på äventyr jag ch Mr.R

Vad det är för äventyr får ni veta sen.

När vi känner att vi vill berätta det.


Annars så har jag en ledig dag idag!

Oerhört skönt vill jag tillägga!

är det såna här dagar man egentligen ska vara effektiv?

Göra allt det man inte hinner göra annars?

För i så fall struntar jag i det!


Jag ska njuta av dagen i min ensamhet, först jobbar Mr.R, sen ska han träna.

bara massa tok.

Men hoppas ni alla har en riktigt bra dag!

Av Beatrice Lundh - 7 augusti 2012 07:28

Så är man uppe och vaken :)
Befinner mig just nu på förskolan i Bredsand och ska jobba.
Ska bli riktigt roligt att träffa alla barnen igen, har en känsla av att dom blivit stora :)
Annars så var det jobbkväll på hemtjänsten igår, fick jobba över en liten stund och kom i säng kring 23.15
Sen ska det ju varvas ner och allt det där så sömnen har inte varit den bästa inatt.
Men vem ska klaga när man får umgås med massa härliga barn?! :)
Hoppas dom hör av sig om bilen också idag, skulle vara finfint att få tillbaka den!
Kanske det är som Rickard säger, att verkstäder bara luras? För nu har det varit väldigt mycket som har krånglat, och det har alltid börjat efter den varit inne på service.
Nu är jag less på det här!

Presentation


Välkommen in till mig! Beatrice heter jag och är 22 år gammal. Jag har efter några bloggfria månader bestämt mig för att inte ge upp och nu startar jag en ny blogg.
Följ mina dagar vettja!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards